تولید مستقیم صندلی ثابت اداری

صندلی ثابت اداری یکی از انواع صندلی های است که امروز افراد زیادی با این دسته سر و کار دارند بنابراین باید این صندلی به صورتی باشد که سلامت فرد را به خطر نیندازد و فرد بتواند برای مدت طولانی آن را استفاده کند.تولید کنندگان زیادی امروزه در زمینه تولید صندلی فعالیت دارند و تنها هدفشان تولید محصولی با کیفیت که دارای استاندارد های لازم باشد و نظر مشتری را جلب کند است.

تولید مستقیم صندلی ثابت اداری

اشکال مختلف صندلی ثابت اداری طبی

اشکال مختلف صندلی ثابت اداری طبی امروزه اشکال مختلفی از صندلی های ثابت اداری که طبی و استاندارد هستند وجود دارد اولین نوع آن صندلی مدیریتی است معمولاً قیمت آن بیشتر است اما زیباترین طراحی را نسبت به بقیه دارد قسمت پشتی آن بلندتر است و دارای بالشتک های با کیفیتی است .نوع دوم آن صندلی کارمندی است این نوع معمولا برای کارمندان که با کامپیوتر سرو کار دارند و به مدت طولانی نشسته هستند طراحی شده است این نوع صندلی ابعاد کوچکتری دارد.

صندلی کنفرانس معمولا برای جلسات و در اتاق های کنفرانس طراحی شده بالشتک پشتی و کمری دارد تا زمانی که برای مدت طولانی استفاده می‌شود افراد خسته نشوند نوع بعدی صندلی انتظار است این صندلی در محیط های کاری برای استفاده مداوم ۲۴ ساعته گزینه‌ی مناسبی است از متریال با دوام و استاندارد تولید شده است.

صندلی کانتر ارتفاعی صندلی ها بلندتر است و معمولاً برای مسئولین بخش ورودی ادارات یا همان نگهبان ها طراحی شده است این صندلی ها وزن کمتری دارند و معمولا بعضی از مدل های آن دارای رکاب در قسمت پایین هستند تا از مشکلات جدی در کمر و پا جلوگیری شود. نوع بعدی صندلی آزمایشگاهی است معمولا برای پرسنل آزمایشگاه و مراکز پزشکی طراحی شده مدل های مختلفی از این دسته همچون چرخداریا ثابت ،دسته دار یا بدون دسته در بازار وجود دارد.

صندلی ثابت دانش آموزی که معمولا در مدرسه و دانشگاه ها استفاده می شود نوعی دیگر از صندلی های ثابت است که دارای طرح و رنگ های متنوعی است. امروزه تولید کنندگان این صندلی ها را مطابق استاندارد ها تولید می کنند تا افراد زمانی که از این نوع استفاده کردند دچار مشکلاتی همچون کمر درد و پا درد نشوند و البته در طرح های زیبا و مدرنی باشد تا مناسب سلیقه اکثر مشتریان باشد.

عرضه کنندگان صندلی ثابت اداری

عرضه کنندگان صندلی ثابت اداری تولیدکنندگان این نوع صندلی ها با فعالیت زیادی که دارند توانسته اند تولیدات صندلی ثابت را به میزان زیادی افزایش دهند تا جوابگوی مشتریان خود باشند .البته مشتریانی که قصد خرید دارند باید بدانند خرید کردن به صورت عمده باعث می شود هزینه کمتری نسبت به تعدادی که خریداری کرده اند بپردازند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما