مرکز فروش صندلی تابوره ارزان قیمت

مناسب ترین قیمت صندلی تابوره توسط کدام مرکز فروش ارائه می شود؟ صندلی تابوره از جمله صندلی هایی است که در مراقبت های پزشکی و تجهیزات نشستن است که در دندانپزشکی و محیط های آزمایشگاهی به منظور بی هوشی و آزمایش مورد استفاده قرار می گیرد.
صندلی های تابوره به صورت چرخ دار و بدون پشتی تولید و به بازار عرضه می شوند که بسیار با کیفیت و مرغوب می باشند. این نمونه از صندلی بیشتر در محیط های بیمارستانی، دندانپزشکی ها و اتاق های عمل مورد استفاده بسیاری دارند.

اگر اطّلاع از ارزانترین قیمت صندلی آزمایشگاهی موجود در بازار هستید، بهتر است به فروشگاه های معتبر و شناخته شده مراجعه کنید تا ضمن کسب اطمینان از کیفیّت کالای خریداری شده، بتوانید آن را با قیمت مناسب خریداری نمایید. همچنین می توانید برای کسب اطّلاع بیشتر درباره انواع مدل صندلی آزمایشگاهی، با ما تماس بگیرید.

مرکز فروش صندلی تابوره ارزان قیمت

قیمت صندلی تابوره

قیمت صندلی تابوره قیمت صندلی تابوره به عوامل گوناگونی وابسته است و با توجّه به آن ها، طیف گوناگونی از این صندلی ها را  با قیمت های متفاوت می توانید در بازار پیدا نمائید. یکی از این عوامل که شاید مهمترین آن ها باشد، شرکت تولید کننده این صندلی ها می باشد؛ لازم به توضیح نیست که اشتهار و خوشنامی یک برند تولید کننده می تواند سبب شود که محصولات آن گرانتر از محصولات شرکت های رقیب، باشند و به اصطلاح پول «مارک» خود را بخورند.

عامل دیگری که در قیمت صندلی تابوره می تواند اثر گذار باشد، کیفیّت مواد اولیّه آن است. پرواضح است که صندلی هایی که دارای موادّ اولیّه بهتر . گرانقیمت تری هستند، هزینه بالاتری نسبت به نمونه های مشابه خواهند داشت؛در کنار کیفیّت مواد اولیّه به عاملی دیگر می توان اشاره کرد که در قیمت صندلی تابوره بی تاثیر نیست و آن کیفّیت ساخت محصول می باشد. کیفیّت ساخت بهتر باعث راحت تر بودن و استاندارد بودن صندلی های تابوره می شود و به همین اعتبار، می تواند سبب شود که عمر طولانی تر و قیمت بالاتری نیز داشته باشند.

  گروه بازرگانی ژست تک  به فروش و عرضه انواع صندلی تابوره و آزمایشگاهی می پردازد. برای اطّلاع  از قیمت صندلی های تابوره، می توانید با دفتر این شرکت، تماس حاصل نمایید.

قیمت صندلی آزمایشگاهی تابوره

قیمت صندلی آزمایشگاهی تابورهبیشتر صندلی هایی از این نوع بدون پشتی تولید می گردند که البته مدل هایی هم با پشتی ساخته و طراحی شده اند. شما این امکان را دارید که با مراجعه با سایت های اینترنتی شرکت های معتبر بهترین ها را خریداری نمایید که البته از قیمت های بسیار مناسبی برخوردارند.
در زیر به چند نمونه از آن اشاره می کنیم:

  • صندلی آزمایشگاهی
  • صندلی فلزی
  • صندلی اپن زین اسبی
  • صندلی رکابدار
  • صندلی های ثابت رکابدار
  • صندلی مدل چرم آزمایشگاهی
  • صندلی مدل چوب تابوره
  • تابوره دندانپزشکی
  • تابوره چرخ دار
  • تابوره چرخان بدون چرخ

بهترین قیمت صندلی

بهترین قیمت صندلیاگر شما هم خواهان این هستید که از این نمونه های مرغوب و ایمن در محل کار و آزمایشگاه خود داشته باشید از هر کجا که مایل باشید قادر به خرید صندلی تابوره می باشید.
قیمت صندلی تابوره که در فروشگاه آنلاین به مشتری ارائه می شود قیمت های بدون واسطه و کارخانه ای است. کاربر محترم قادر به خریداری در هر کجا که باشد نیز هست.

نگاهی به صنعت صندلی سازی در ایران

برای آشنایی با صنعت صندلی سازی در ایران بهتر است با انواع صندلی های آزمایشگاهی آشنا شوید.

هنگام راه اندازی آزمایشگاه ، می توانید به راحتی در انتخاب مواد countertop ، تنظیم جدول و سایر عناصر گیر بیفتید ، که تمام عناصر کلیدی آزمایشگاه کامل را فراموش کرده اید.  در حالی که انواع زیر صندلی زیادی وجود دارد ، دو مورد از محبوب ترین گزینه ها برای صندلی های آزمایشگاهی وینیل و پلی اورتان هستند.  در زیر ، جوانب مثبت و منفی هر یک را پوشش خواهیم داد.

 صندلی های پلی یورتان

 صندلی های پلی اورتان برخی از با دوام ترین صندلی های آزمایشگاهی موجود هستند.  در حالی که هر دو صندلی وینیل و پلی اورتان قادر به تحمل بیشتر مواد شیمیایی ، گرما و سایر خطرات آزمایشگاهی هستند ، صندلی های پلی اورتان تمایل به ماندگاری بیشتر از صندلی های آزمایشگاهی وینیل دارند.

 صندلی های آزمایشگاهی پلی اورتان نیز بسیار ارگونومیک هستند ، که می تواند در کاهش خطر خستگی و آسیب دیدگی هنگام کار در حالت نشسته برای ساعات طولانی کمک کند.  یک صندلی ارگونومیک به احتمال زیاد منجر به افزایش بهره وری می شود ، زیرا افرادی که در آزمایشگاه کار می کنند ، حواس پرتی را که معمولاً با ناراحتی همراه هستند ، متحمل نخواهند شد.

 معایب صندلی های ازمایشگاهی پلی اورتان

 در حالی که صندلی آزمایشگاهی پلی اورتان اغلب ارگونومیک تر و طولانی تر هستند ، نتیجه اصلی این است که آنها از صندلی های وینیل گران تر هستند.  البته یک کالای گران قیمت معمولاً به مرور زمان هزینه خود را پرداخت می کند ، اما اگر در ابتدای راه اندازی آزمایشگاه خود از بودجه کوتاه بیایید ، ممکن است خیلی سریع خرید صندلی های آزمایشگاهی پلی اورتان بسیار زیاد باشد.

 در حالی که صندلی آزمایشگاهی پلی اورتان اغلب ارگونومیک تر و طولانی تر هستند ، نتیجه اصلی این است که آنها از صندلی های وینیل گران تر هستند.  البته یک کالای گران قیمت معمولاً به مرور زمان هزینه خود را پرداخت می کند ، اما اگر در ابتدای راه اندازی آزمایشگاه خود از بودجه کوتاه بیایید ، ممکن است خیلی سریع خرید صندلی های آزمایشگاهی پلی اورتان بسیار زیاد باشد.

 نتیجه احتمالی دیگر در رابطه با بالشتک است.  در حالی که صندلی آزمایشگاهی پلی اورتان کاملاً ارگونومیک هستند ، اما تمایل دارند کمی از صندلی های آزمایشگاهی وینیل خالی شوند.  اگر کارمندان شما صندلی های بسیار خالی را ترجیح می دهند ، صندلی های پلی اورتان ممکن است ایده آل تر باشند.

 مزایای این نوع صندلی ازمایشگاهی

 صندلی های مورد استفاده در آزمایشگاه ، که به طور معمول از وینیل خالی شده ساخته شده اند ، هنگام انتخاب صندلی برای آزمایشگاه شما اقتصادی ترین انتخاب است.  و حتی اگر آنها یک گزینه ارزان قیمت هستند ، این صندلی ها هنوز از مزایای ارگونومی قابل تنظیم برخوردار هستند.

 اگر به دنبال گزینه فوق العاده اقتصادی هنگام جستجوی صندلی های آزمایشگاهی برای فروش هستید ، صندلی های آزمایشگاهی پارچه مزایای ارگونومیک صندلی های آزمایشگاهی وینیل را ارائه می دهند – پس انداز هزینه از مواد استفاده شده ناشی می شود.  با این حال ، اگر آزمایشگاه شما شامل کار با مواد شیمیایی لکه دار یا سوزانده شود ، بهتر است صندلی های وینیل را انتخاب کنید.

 معایب این نوع صندلی های آزمایشگاهی

 در حالی که هزینه و کیفیت کلی دو نکته بسیار مهم است که باید در هنگام ارزیابی صندلی های آزمایشگاهی برای فروش در نظر بگیرید ، ماندگاری صندلی یکی دیگر از عوامل مهم است.  یک صندلی آزمایشگاهی با کیفیت مناسب سالها به طول خواهد انجامید ، هرچند توجه داشته باشید که ضمانت روی صندلی های پارچه ای و وینیل از ضمانت صندلی های پلی اورتان کوتاه تر است.  این به این دلیل است که آنها به طور متوسط ​​کمتر طولانی به طول می انجامند.

 دلیل این امر این است که صندلی ها برای استفاده آزمایشگاهی در معرض افراط و تفریط قرار دارند – مواد شیمیایی ، لکه ها و قرار گرفتن در معرض گرما برخی از مهمترین خطرات هستند.  وینیل و پارچه به همان روشی که می تواند در معرض این خطرات قرار نگیرد ، مقاومت نمی کنند.

 کیفیت وینیل و پارچه ای که امروزه تولید می شود بسیار بهتر از گذشته است. نه تنها پیشرفت هایی در نگاه و احساس آنها به وجود آمده است ، بلکه پیشرفت های تکنولوژیکی نیز وجود داشته است که باعث افزایش عملکرد آنها می شود.

 پارچه وینیل در مقابل پارچه برای آزمایشگاه صندلی بدون پارچه پوشش خاصی مانند نانوتکس دارد ، مایعات و لکه ها را جذب می کند.  و حتی اگر این پوشش ویژه را هم داشته باشید ، می تواند به مرور زمان از بین برود.

 پس از جذب مایع به فیبرها ، خارج کردن آن بسیار دشوار است.  بنابراین ، اگر شما یک آزمایشگاه دارید که از مایعات ، لکه های بیولوژیکی یا اسیدها استفاده می کنید ، پارچه وینیل گزینه مناسبی نیست.

 از آنجا که وینیل به دلیل ماهیت آن نسبت به مایعات مقاوم تر است ، مایعات و لکه ها را مانند پارچه جذب نمی کند.

 بنابراین ، وینیل وقتی مقاومت به لکه ها می شود بسیار متنوع تر است

 کدام نوع صندلی در صنعت صندلی سازی مناسب است؟

 هر دو نوع صندلی چیزی برای ارائه دارند و انتخاب شما بستگی به مشخصات آزمایشگاه شما و همچنین میزان زمان کار شما در آزمایشگاه دارد.  بعنوان مثال ، ارگونومی برای آزمایشگاهی که کارمندان شما ساعت ها در آخر کار می کنند از آزمایشگاه است که در آن کارمندان وقت کمی صرف می کنند ، ارگونومی بسیار مهمتر است.  به همین ترتیب ، با توجه به شرایط آزمایشگاه شما و اینکه چقدر صندلی ها را می پوشید از اهمیت برخوردار است.  و در آخر اینکه بودجه شما عاملی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

توجه به این نکته نیز حائز اهمیت است که در محیط های آزمایشگاهی فوق ، گرایش به پشت و صندلی های بزرگتر وجود دارد که تمرکز آن به ارگونومی بیشتر است.  صندلی تاتوره به عنوان رهبران مطالعات ارگونومیکی برای چندین دهه ، می فهمد چگونه می توان عملکرد قابل تکرار و قال اعتماد را در هر صندلی آزمایشگاهی انجام دهد.  تمام صندلی های آزمایشگاهی تاتوره برای ایجاد حداکثر راحتی و انعطاف پذیری از نظر ارگونومیک طراحی شده اند

این صندلی ها از نظر کیفیت و راحتی بسیار قابل توجه است.  محصولات صندلی تابوره  جوری طراحی شده اند که از نظر ارگونومیکی صحیح و با دوام بالایی باشند ، برای استفاده در آزمایشگاه های تجاری ، تولید داروسازی و انواع فرم های ژنتیک و تحقیقات ژنتیکی و دانشگاهی مناسب هستند

مزایا استفاده از صندلی آزمایشگاهی

مزایا استفاده از صندلی آزمایشگاهیمانند سایر مبلمان آزمایشگاهی ، صندلی های مناسب آزمایشگاهی در قسمت لاینفک به حداکثر رساندن بهره وری ، ایمنی و راحتی محیط کار شما.  انتخاب صندلی پایه یا صندلی آزمایشگاه به سبک صندلی ، یافتن صندلی طراحی شده برای استفاده خاص از آزمایشگاه مهم است.  هنگام در نظر گرفتن صندلی های آزمایشگاهی جدید ، برای یافتن صندلی ایده آل چند نکته مهم را در نظر بگیرید.

 ابتدا شرایط کار را در نظر بگیرید.  کلیه سبک های صندلی ، چه یک صندلی سنتی یا طراحی صندلی ارگونومیک ، برای شرایط کاری خاص مزایایی را ارائه می دهند.  محیطهای کاری که به طور منظم از ایستگاه به ایستگاه دیگر حرکت می کنند و یا جابجایی مواد ممکن است طرح سنتی مدفوع را راحت تر ببینند.  برای محیط های آزمایشگاهی که به کار طولانی مدت و تمرکز طولانی تر نیاز دارند ، طراحی صندلی ارگونومیک ممکن است ایده آل تر باشد.  آزمایشگاه های آموزشی در مقایسه با سازمان های GSA شرایط کاری بی نظیری را دارند.  هنگام تصمیم گیری در مورد مبلمان آزمایشگاهی ، چنین شرایطی مهم است.

 نکته مهم دیگر نیازهای اثاثه یا لوازم داخلی صندلی شما است.  برخی آزمایشگاهها ممکن است برای به حداقل رساندن مقاومت در برابر باکتریها ، به پارچه های وینیل خاص نیاز داشته باشند ، در حالی که برخی دیگر ممکن است نیاز به درمان محافظ رنگ داشته باشند.  برخی ممکن است بتوانند از پارچه های پایه ای استفاده کنند.  ارزیابی خواسته های صندلی شما به شما در انتخاب مواد مناسب برای به حداکثر رساندن عملکرد مبلمان آزمایشگاهی کمک می کند.

 در هنگام انتخاب صندلی های آزمایشگاهی خود نباید از جذابیت زیبایی نیز غافل شوید.  با استفاده از گزینه های قاب در انواع آلومینیوم ، ریخته گری آلومینیوم ، لوله و نایلون تقویت شده ، سطوح مختلفی از دوام و انتخاب آن وجود دارد.  این را به خاطر داشته باشید که انتخاب صندلی با ساخت و ساز ماژولار امکان تنظیم نیازهای صندلی شما را به مرور زمان می دهد.  لیستی از گزینه ها از جمله بازوها ، پایه ها ، حلقه های پا به شما امکان می دهد خواسته های خاص ، از نظر عملکردی و زیبایی شناختی ، آزمایشگاه خود را با سهولت انجام دهید.

 در نظر گرفتن صحیح صندلی های آزمایشگاهی می تواند شرایط کاری را بهبود بخشد و هزینه های کمتری را با جایگزینی گزینه های صندلی کم ایده آل به حداقل برساند.  انتخاب برنامه صندلی مناسب لازم نیست فرآیندی دشوار باشد و اگر بخشی از طراحی آزمایشگاه شما ساخته شود می تواند یک سرمایه گذاری طولانی مدت باشد

 از مزایای دیگر صندلی آزمایشگاهی امکان رعایت حداکثری بهداشت آن می‌باشد یک چیز روشن است: مهمترین شرط کار در آزمایشگاهها بهداشت است.  این امر نه تنها در مورد فضای تمیز ، بلکه در مورد بیوتکنولوژی ، صنایع شیمیایی ، مراقبت های بهداشتی و فناوری پزشکی صدق می کند.  به همین دلیل ، تجهیز آزمایشگاه ها بر خلاف هر صنعت دیگر منوط به الزامات است ، زیرا تقریباً هیچ زمینه دیگری وجود ندارد که تأثیر آلودگی بتواند تاثیری بر نتیجه کار آن بگذارد.  به همین دلیل باید از آلودگی به هر قیمتی جلوگیری شود.  بنابراین اولین هدف در هنگام طراحی صندلی آزمایشگاهی ایده آل ، ایجاد شرایط بهداشتی بهینه است.  اما عناصر یک طرح بهداشتی دقیقاً چیست؟

 بهداشت با یک مفهوم طراحی یکپارچه شروع می شود

 در مورد بهداشت در آزمایشگاه ، البته گرد و غبار و گرد و غبار قابل رویت همیشه مطرح می شود ، اما ناخالصی هایی نیز وجود دارد که با چشم غیر مسلح قابل تشخیص نیست.  برای اینکه تمیز کردن روزانه صندلی آزمایشگاه به صورت دقیق و ساده انجام شود ، بسیار مهم است که صندلی دارای مناطقی باشد که دسترسی به آنها دشوار نباشد و مکانهایی که می توانند بسازند.  یکی از راه های دستیابی به این امر با یک طراحی مشترک است.  به عنوان مثال ، مکانیسم تنظیم که در پشت قفسه ذخیره می شود ، خطر جذب هیچگونه آلاینده را ندارد.  رفتن بدون مکانیسم کاملاً دستی نیز می تواند تأثیرات مثبتی بر بهداشت صندلی آزمایشگاه داشته باشد.  در این حالت ، یک محلول صندلی باید دارای ویژگی های ارگونومیک خود تنظیم باشد که تنش در بدن را در حین کار آزمایشگاهی تسکین می دهد و در عین حال از پشتیبانی بهینه اطمینان می کند.

 صندلی آزمایشگاه و مواد آن

 علاوه بر طراحی یکپارچه ، بهداشت یک صندلی آزمایشگاهی نیز تا حد زیادی توسط یک کانسپت مواد قوی تعیین می شود.  این مفهوم باید در برابر فشارهای شدید کار روزانه آزمایشگاه مقاومت کند – که تا حدودی توسط چندین کاربر ایجاد شده است.  علاوه بر استحکام اساسی ، سطوح باید تمیز شوند.  بنابراین سطوح باید قابل شستشو باشند ، در عین حال در برابر کلیه مواد شیمیایی رایج و همچنین ضد عفونی کننده ها و مواد تمیز کننده مقاوم هستند.  ESD معمولاً یک عامل کم ارزش در حوزه بهداشت آزمایشگاهی است.  تخلیه الکترواستاتیک می تواند به معنای کمترین ناخالصی ها باشد ، بنابراین بر نتایج تحقیقات تأثیر می گذارد.  به منظور برآورده شدن نه تنها الزامات ویژه استفاده در آزمایشگاه ، بلکه همچنین تعیین استانداردهای بهداشتی ، Bimos به طراحی بهداشتی فردی خود برای صندلی های آزمایشگاهی رسیده اند.

شیک ترین مدل صندلی آزمایشگاهی

یک ویژگی صندلی آزمایشگاهی که ممکن است  برای کارکنان و مدیران شاغل در آزمایشگاه، بسیار مهم باشد، شیک و امروزی بودن صندلی آزمایش گاهی می باشد ولی باید توجّه نمود که شیک بودن مدل صندلی آزمایشگاه وابستگی زیادی به محیط آزمایشگاه دارد یکی از علت های تنوع در تولید صندلی های تابوره این است که برای هر محیطی صندلی شیک آن تولید شده باشد.

ارزانترین قیمت صندلی آزمایشگاهی

ارزانترین قیمت صندلی آزمایشگاهیارزانترین قیمت صندلی آزمایشگاهی به پارامتر های مهمی بستگی دارد از جمله خرید بدون واسطه و مستقیم از کارخانه و به قیمت عمده فروشی از ارزانترین قیمت صندلی بهره مند میشویم صندلی آزمایشگاهی تایوره یکی از ارزانترین صندلی های با کیفیت آزمایشگاهی مربوطه است که توسط کارخانه نیز به مستقیما به مشتریان عرضه میشود.

تماس با ما