مرکز فروش صندلی ارگونومیک کامپیوتر

مرکز فروش صندلی ارگونومیک کامپیوتر ممکن است زیر نظر مستقیم تولید کننده فعالیت کند یا مستقل باشد به هر حال همیشه برترین صندلی های استاندارد ها را با بهترین قیمت در دسترس مشتریان می گذارد. صندلی ارگونومیک به صورتی طراحی و ساخته شده است که به حفظ سلامت فیزیکی بدن کمک می کند و اجازه نمی دهد به کمر و ستون فقرات شما آسیب و فشاری وارد شود.

مرکز فروش صندلی ارگونومیک کامپیوتر

دلیل اهمیت صندلی ارگونومیک

دلیل اهمیت صندلی ارگونومیک اهمیت صندلی ارگونومیک به دلیل کیفیت و استاندارد بودن آن می باشد چون می تواند حافظ عضلات و ستون فقرات شما باشدف قسمت های مختلف این نوع صندل استاندارد باید ویژگی های خاصی داشته باشند به عنوان نمونه صندلی اداری ارگونومیک نشیمن گاه سفت و سختی دارد چون باعث کاهش حرکات عضلات پایین تنه می شود که این باعث می گردد آسیبی به ستون فقرات ایجاد نشود.

عمق محل نشستن صندلی ارگونومیک اداری باید بین 15 تا 20 سانتی متر باشد ارتفاع آن قابل تنظیم می باشد به طوری که افراد می توانند با شرایط فیزیکی بدن خود ارتفاع صندلی را تنظیم کنند پخش پشتی صندلی طوری طراحی شده که بین 10 تا 30 درجه قابل تغییر می باشد تا به عضلات کمر فشاری وارد نشود.

پایه های آن چرخ دار باشد بین پشت زانو و صندلی باید بین 2 تا 4 اینچ فضا وجود داشته باشد روکش این نمونه صندلی باید نرم و راحت باشد برای این که افراد هنگام نشستن بر روی صندلی بازوهای آن راحت باشند و شانه های آن شل باشد باید دسته های صندلی قابل تنظیم بباشد.

توزیع مستقیم صندلی ارگونومیک

توزیع مستقیم صندلی ارگونومیک فعالان اقتصادی که در حوزه انواع صندلی استاندارد فعالیت می کنند اقدام به توزیع مستقیم صندلی ارگونومیک کرده اند تا بتوانند به جذب مشتریان جدیدی بیشتری کمک کنند چون خریداران می توانند بدون واسطه و با قیمت کمتری از بازار کالا را تهیه کنند علاوه بر این توزیع صندلی ارگونومیک به دلیل مزیت های فراوانی که دارد افزایش یافته است که به گزینه های زیر می توان اشاره کرد:

  • باعث افزایش گردش خون در بدن می شود.
  • هنگام نشستن بر روی آن شما احساس خستگی نمی کنید و می توانید با تمرکز بیشتری کار خود را انجام دهید.ِ
  • متناسب با قد خود ارتفاع آن را تنظیم کنید.
  • از ایجاد کمر درد و گردن درد جلوگیری می نماید.
  • دارای بالش گردن و پشتی می باشد به همین دلیل انحنای طبیعی ستون فقرات را به خوبی حفظ می کند.
  • شما می توانید سال ها بدون هیچ گونه دردی در عضلات و ستون فقرات خود روی آن بنشینید و کار خود را با دقت و احساس خوبی انجام دهید.
  • کیفیت و طول عمر بالایی دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما