قیمت صندلی رایانه صحت در سال 99

 امروزه مدل های جدیدی از صندلی طراحی شده است که صندلی رایانه هم جزیی از آن ها می باشد که راحتی کاربر را به همراه دارد به خصوص وقتی که طراحی آن ارگونومیک باشد و از کمر و ستون مهره ها محافظت کند.

یک نمونه از این صندلی ها، صندلی رایانه صحت است که نشستن روی آن ها تجربه لذت بخشی خواهد داشت و همچنین قیمت این صندلی ها با توجه به کاربرد و کیفیت شان متفاوت است.

 

قیمت صندلی رایانه صحت در سال 99

صندلی رایانه صحت مرغوب باید چه ویژگی داشته باشد؟

صندلی رایانه صحت مرغوب باید چه ویژگی داشته باشد؟ این صندلی ها بیشتر برای کسب و کارها و سازمان ها مورد استفاده قرار می گیرد که امروزه نقش آن ها پر رنگ تر از سابق شده است چون کارمندان باید ساعت های متوالی را روی این صندلی ها بنشینند و خستگی کمتری به آن ها غلبه شود.

انتخاب این صندلی ها باید بر اساس فیزیک افراد و قابلیت تنظیم ارتفاع انجام گیرد چون برای مراقبت از ستون فقرات و عضلات کمر بایستی به ارتفاع و عمق صندلی توجه کرد و متناسب با نوع وظایف کارمند طراحی شود که صندلی رایانه مرغوب این ویژگی ها را دارا می باشد.

خرید صندلی چرخ دار رایانه صحت در بازار

خرید صندلی چرخ دار رایانه صحت در بازار صندلی چرخ دار عضو جدا نشدنی چیدمان وسایل اداره ها و محل کار هستند که امروزه در اغلب اداره ها و سازمان ها صندلی چرخ دار، تقریبا برای تمام کارمندان و شاغلین فراهم می باشد و همچنین در اغلب خانه ها و پشت سیستم رایانه شخصی هم استفاده می شود.

برای این که یک صندلی راحت و با کیفیت داشته باشیم و همچنین نگهداری از آن آسان تر باشد باید هنگام خرید چند نکته را رعایت کنیم؛

۱- نشیمن گاه صندلی: نشیمن گاه باید کمی عریض تر از لگن باشد تا کاربر بتواند در صورت خستگی به راحتی جا به جا شود.

۲- جک صندلی: بهتر است که صندلی چرخ دار دارای جک باشد تا افراد با قد های مختلف بتوانند ارتفاع آن را تنظیم کنند.

۳- تکیه گاه صندلی: این قسمت باید انحنای کمر و ستون فقرات را پر کند.

۴- چرخ صندلی: باید متناسب با محیط انتخاب شود.

۵- پایه صندلی: که توصیه می شود پایه صندلی ۵ چرخ داشته باشد.

۶- دسته صندلی: که باید متناسب با نوع استفاده طوری باشد که فشار روی کتف ها، ساعد و گردن کمتر باشد.

۷- رو کش صندلی: بهتر است که از جنس مش باشد که عرق نکند البته چرم طبیعی نیز می تواند گزینه مناسبی باشد.

با خرید صندلی صحت می توان این نکات رو تضمین کرد چون در حالت عادی صندلی چرخ دار معایبی ندارد جز در مواردی که از محصولات بی کیفیت و ارزان استفاده شود.

تماس با ما