قیمت بهترین صندلی انتظار

مدل های بسیار متنوعی از صندلی در بازار موجود می باشد که جنس و روکش آنها با هم متفاوت است. چرا که تنوع در مدل و طرح آن سبب جذب مشتریان بیشتر شده است.

چند نوع صندلی توسط سازندگان تولید می شود؟

وجود صندلی انتظار در فضاهای عمومی از جمله بیمارستان‌ها، دفاتر مختلف، ادارات و مطب‌ها ضروری می‌باشد.

برای تهیه این محصول با قیمت مناسب، همکاران ما شما را در یافتن بهترین مراکز خرید و فروش صندلی انتظار در تهران، همراهی می‌کنند.

همچنین می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر پیرامون انواع بهترین صندلی انتظار و قیمت آن، با ما تماس بگیرید.

قیمت بهترین صندلی انتظار

کارخانه تولید صندلی فرودگاهی انتظار

کارخانه تولید صندلی فرودگاهی انتظارکارخانجات تولید صندلی با توجه به نیاز جامعه اقدام به تولید انواع صندلی جهت سالن های انتظار می کنند. مثلاً بعضی از مدل صندلی که در سالن های انتظار فرودگاه ها و پذیرش قرار دارند دارای سبد و بعضی هم بدون سبد هستند. قرار دادن سبد زیر صندلی کمک خوبی برای گذاشتن وسایل شخصی افراد می کند. تنوع محصول در این زمینه بسیار زیاد است که به معرفی چند مدل از صندلی انتظار می پردازیم:

  • مدل صدف سه نفره
  • مدرن کاوه سه نفره
  • مدل فروشگاهی
  • چهار نفری معمولی
  • دو نفره وسط دار
  • سه نفره نظری
  • سه نفره میز وسط
  • چهار نفره معمولی
  • سه نفره وسط میز دار
  • سه نفره متال پلاستیک
  • دو نفره پانچ بدون دسته
  • مدل صدف دسته دار
  • مدل صدف رنگی
  • مدل ردیفی

کارخانه تولید صندلی فرودگاهی، محصولات خود را در ابعاد مختلف تولید کرده و آن‌ها را به صورت بسته‌بندی در واحدهای یک نفره تا چند نفره در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد؛ که می‌توان آن را به آسانی از محل مورد نظر تحویل گرفت.

این نوع صندلی، نقش مهمی در فضاهای عمومی دارد؛ اگر در سالن‌ها و مکان‌های عمومی، رفت و آمد داشته باشید؛ این صندلی‌ها را به صورت ردیفی مشاهده خواهید کرد که برای نشستن در یک زمان کوتاه، استفاده فراوانی دارند.

جنس روکشی که برای انواع صندلی‌های انتظار، استفاده می‌شود؛ بستگی به مدل و سبک آن دارد که ممکن است از چرم، پلاستیک و یا استیل باشد؛ کارخانه تولید صندلی‌های فرودگاهی نیز محصولات خود را با انواع این مدل‌ها عرضه می‌کند.

همچنین این کارخانه، صندلی‌ها را در ابعاد مختلف تولید کرده و آن‌ها را به صورت بسته‌بندی در واحدهای یک نفره تا چند نفره در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد؛ که می‌توان آن را به آسانی از محل مورد نظر تحویل گرفت.

برای کسب اطلاعات بیشتر، جهت تهیه این محصول با یک برند بسیار خوب و قیمت‌ مناسب، می‌توانید با ما در ارتباط باشید‌.

فروش صندلی پلاستیکی انتظار

فروش صندلی پلاستیکی انتظارصندلی های پذیرش که در سالن انتظار دیده می شود معمولاً از جنس پلاستیک یا فلز ساخته می شوند. موارد کاربرد این صندلی ها در:

  • رستوران ها
  • فرودگاه ها
  • آزمایشگاه ها
  • ایستگاه های مترو ها
  • ترمینال ها

اولین سوال‌ها در خرید صندلی انتظار، شاید این باشد که در چه فضا‌هایی لازم است انواع مختلف صندلی‌های انتظار را استفاده کنید؟ و چه ویژگی‌های نشان‌دهنده کیفیت بالای این صندلی‌ها است؟

اما اول باید بدانید چه نوع صندلی‌هایی برای این فضاها مناسب هستند؛ که در پاسخ به این سوال می‌توان گفت خوشبختانه صندلی‌های انتظار در انواع مختلفی تولید می‌شوند که برای هر فضایی مناسب می‌باشند؛ در این میان صندلی‌های پلاستیکی در سالن‌های انتظار بسیاری، به چشم می‌خورد.

وقتی مراجعان و افراد زیادی به دفاتر و فضاهای عمومی و اداری مراجعه می‌کنند، برای منتظر ماندن و راحت نشستن، باید بتوانند روی یک صندلی مناسب بنشینند.

صندلی‌های انتظار در انواع فلزی و پلاستیکی ساخته می‌شوند؛ اما در هر دو جنس، تولید کنندگان این محصول سعی کرده‌اند تا کیفیت را به حد استاندارد بالا ببرند.

صندلی های پلاستیکی انتظار در انواع دو نفره چسبیده و چهار نفره و انواع دیگر نیز، تولید می‌شوند.

همچنین لازم است صندلی انتظاری را انتخاب کنید که مناسب با مکان مورد نظر شما باشد؛ چرا که طراحی و نوع صندلی انتظار، نقش زیادی در تغییر فضا دارد.

امروزه با وجود طرح‌های مختلف موجود در صنعت تولید صندلی انتظار، انتخاب آن بسیار ساده‌تر شده است؛ بنابراین با مراجعه به فروشگاه‌های تخصصی فروش صندلی پلاستیکی انتظار، می‌توانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

آمارها نشان می‌دهد که تولید و فروش صندلی‌های انتظار، بسیار بیشتر از انواع دیگر بوده است که می‌تواند به دلیل کاربرد و استفاده زیاد از این صندلی‌ها باشد.

اعتبار و اطمینان فروشندگان برای سفارش صندلی‌های زیبا و با کیفیت پایدار، ضروری است؛ برای خرید انواع مختلف صندلی‌های پلاستیکی انتظار، می‌توانید با ما تماس بگیرید.

لیست قیمت صندلی انتظار فلزی

لیست قیمت صندلی انتظار فلزیلیست قیمت انواع صندلی، اداری، آزمایشگاهی، کنفرانسی، ناهار خوری و انتظار در نوع فلزی از جمله مواردی است که ضمن ارتباط با این مرکز می توان اطلاعات مربوط را کسب و سپس اقدام به سفارش عمده نمود.

مکان انتظار یا پذیرش اولین جایی است که ارباب رجوع در هنگام ورود به آن فضا خواهند دید؛ بسیار مهم است که تصویری مطلوب برای برند خود در این فضا ایجاد کنید؛ از این‌رو هنوز راه‌های زیادی برای تغییر فضای پذیرش وجود دارد.

حتی اگر بودجه شما محدود است؛ یکی از تاثیرگذارترین مبلمان برای فضای مورد نظر شما، صندلی انتظار است.

صندلی‌های انتظار باید دارای راحتی کافی باشند تا زمانی‌ که ارباب رجوع در این فضا حضور می‌یابند؛ از جایی که نشسته‌اند احساس ناراحتی نکنند.

قیمت صندلی انتظار به جنس و طرح آن، و همچنین تعداد نفرات آن بستگی دارد؛ همچنین مدل‌های متفاوتی از صندلی انتظار در بازار وجود دارد که از نظر جنس، روکش و … متفاوت می‌باشند.

برخی از آن‌ها دارای سبد و برخی نیز بدون سبد؛ و بعضی از صندلی‌ها دارای یک میز کوچک و بعضی نیز بدون میز هستند؛ قطعا تمام این‌ خصوصیات، در قیمت صندلی انتظار تاثیر خواهد داشت.

در صورتی که محدودیت مالی داشته باشید؛ خرید صندلی با قیمت مناسب و در عین حال با کیفیت خوب، دغدغه شما خواهد بود.

به همین دلیل، انتخاب صندلی انتظار با قیمت ارزان، انتخاب نخست همه افراد خواهد بود؛ همچنین لازم است کیفیت را نیز در نظر داشته باشید.

خوشبختانه، این امکان برای مشتریان عزیز فراهم شده است تا بتوانند با خرید از این مجموعه، به انواع صندلی در دامنه وسیعی از قیمت و کیفیت‌ها دسترسی داشته باشند.

ما با ارائه انواع صندلی انتظار دو نفره و سه نفره با رنگ‌ها و طرح‌های مختلف سعی کرده‌ایم تا پاسخگوی نیاز شرکت‌ها و سازمان‌های خصوصی و دولتی در امر دکوراسیون اداری باشیم.

شما در این بخش می‌توانید انواع صندلی انتظار برای سالن مورد نظر خود را با مشاهده رنگ‌ها و مدل‌های متنوع در جنس‌های متفاوت، انتخاب و خریداری نمایید.

همچنین می‌توانید برای اطلاع از لیست قیمت صندلی انتظار فلزی، با ما تماس بگیرید.

آشنایی با انواع صندلی انتظار

در این بخش قصد داریم تا شما را با برخی از انواع صندلی انتظار آشنا کنیم؛ شما می‌توانید پس از این بخش، با انتخاب بهترین نوع صندلی متناسب با نیازتان، خرید خود را به بهترین نحو انجام دهید.

با توجه به مکانی که برای انتظار بازدیدکنندگان در نظر گرفته‌اید؛ باید یک الگوی مناسب برای چیدن صندلی‌ها در کنار هم داشته باشید.

انواع مختلفی از صندلی‌های انتظار در بازار موجود می‌باشد.

  • صندلی‌های چسپیده: یک نمونه از صندلی‌های انتظار، چندین صندلی بهم چسبیده است که بیشتر در فضاهای شلوغ و پر رفت و آمد مانند بیمارستان‌ها، درمانگاه، مترو و … استفاده می‌شود.
  • صندلی‌های تکی: نوعی دیگر از صندلی‌های انتظار، صندلی‌های تکی است که تفاوت آن‌ها با صندلی‌های اداری در عدم تنظیمات ارگونومیک صندلی می‌باشد؛ زیرا بازدید کننده زمان زیادی را در آن محیط به انتظار نمی‌نشیند؛ این مجموعه معمولا دارای راحتی زیادی هستند.
  • صندلی‌های متصل: مجموعه‌ای از صندلی‌ها که به یکدیگر متصل هستند و مناسب فضاهایی است که افراد به مدت زیاد منتظر نمی‌مانند؛ صندلی‌های دسته دار در این مجموعه، مناسب مکان‌هایی هستند که رفت و آمد زیادی دارند و مراجعه کنندگان باید احساس راحتی داشته باشند.
  • صندلی مدولار: اگر احساس می‌کنید که بعدا نیاز به تغییر فضا خواهید داشت؛ می‌توانید از صندلی‌های مدولار با ظاهری شیک  و زیبا استفاده کنید؛ این صندلی‌ها، بادوام و مناسب فضاهای کوچک هستند؛ همچنین با توجه به شیک بودن آن‌ها، ماهیتی حرفه‌ای به محیط شما خواهند داد.
  • صندلی انتظار با سبک های مدرن: این صندلی‌ها  برای محیط‌های مدرن مانند سالن‌های مو، دفاتر املاک و … طراحی و تولید شده‌اند؛ لازم به ذکر است که انتخاب صندلی انتظار مناسب، در شخصیت کاری بسیار مهم است؛ این صندلی‌ها دارای تنظیمات و ارگونومیک خاصی هستند که هم راحتی و هم تحرک را باهم دارند.
  • صندلی‎های دسته‌دار: این صندلی‌ها معمولا در کتابخانه‌ها و محیط‌های آکادمیک کاربرد و استفاده زیادی دارند؛ دسته این صندلی‌ها طوری طراحی شده است که قابلیت نگهداری لیوان آب یا چای یا قهوه را دارد.

صندلی ‌های انتظار، چرخ ندارند چون این صندلی‌ها نباید از جای خود تکان بخورند؛ لذا پایه‌های این صندلی‌ها بیشترین اصطکاک را  با زمین داشته که از حرکت آن‌ها جلوگیری خواهد کرد.

برای مشاهده سایر مدل‌ها و کسب اطلاعات بیشتر در مورد آن‌ها، می‌توانید با ما در ارتباط باشید.

مراحل تولید صندلی انتظار

مراحل تولید صندلی انتظارمراحل تولید صندلی انتظار، لحظه به لحظه مورد بررسی کیفی قرار خواهد گرفت؛ عوامل زیادی در روند تولید نقش دارند که در زیر چند نمونه از آن را توضیح میدهیم:

1. ارگونومی: صندلی‌های انتظار باید مطابق با استاندارد‌های ستون فقرات و ارگونومی بدن باشد؛ چرا که ممکن است زمان انتظار در مکان مورد نظر بخصوص در مکان‌هایی مانند بیمارستان یا مطب پزشکی به تأخیر بیفتد؛ از‌ این‌رو کاربران این صندلی‌ها باید احساس راحتی کنند.

 2. مواد: یکی دیگر از ویژگی‌های لازم برای تولید صندلی‌‌های اتاق‌ انتظار، این است که باید موادی ساخته شوند که امکان حفظ طولانی‌ مدت صندلی‌ها را فراهم کند؛ دوام و کیفیت مواد، بسیار مهم است زیرا عبور و مرور مردم بی وقفه بوده و بنابراین، داشتن محل انتظار و صندلی‌های مناسب اتاق انتظار، بسیار ضروری است؛ بهترین مواد برای به دست آوردن صندلی از این خصوصیات، آلومینیوم و فولاد ضد زنگ می‌باشد.

 3. سازگاری با فضا: اتاق‌های انتظار معمولاً فضاهای کوچکی هستند که نیاز به تعادل دما دارند؛ مبل‌ها و صندلی‌های انتظار در حالی که افراد در مکان مورد نظر، منتظر هستند؛ باید بتواند نیازهای دمایی مناسب را تأمین کند؛ به گونه‌ای که خیلی سرد یا خیلی گرم نباشد.

 4. طراحی: هنگام صحبت در مورد ویژگی‌های صندلی‌های انتظار، طراحی و در نظر گرفتن رنگ و زیبایی ظاهری، یک عنصر اساسی است؛ همچنین طراحی باید به گونه‌ای باشد که ۳ نیاز قبلی را فراهم کند؛ یعنی خصوصیات مربوط به ارگونومیک، نگهداری آسان و قابلیت انطباق با فضا را داشته باشد.

در روند تولید صندلی انتظار، باید نظارت و ارزیابی‌های بخصوصی نیز صورت بگیرد.

برای مثال، ابعاد صندلی اهمیت بسیاری دارند؛ نکات مهمی از قبیل قابلیت تنظیم ارتفاع و عمق نشیمن‌گاه، ابعاد سطح نشیمن‌گاه و شیب آن، ابعاد و شیب پشتی و دسته‌ها مواردی هستند که در بررسی یک صندلی، مورد توجه و ارزیابی قرار می‌گیرند.

علاوه بر این، آزمون‌های مختلفی مانند پایداری به سمت عقب و جلو، دوام چرخ‌ها و پایه‌ها، استحکام دسته، سقوط کیسه با بار سنگین بر روی نشیمن‌گاه و استحکام پشتی در آزمون‌های بسیار دقیق و بر اساس فرایند‌های تعریف شده، برروی تمامی محصولات انجام می‌شوند.

در فرایند تولید صندلی انتظار نیز، آزمایش‌های متعددی روی آن انجام می‌گیرد؛ عوامل بسیاری نیز در این آزمایش‌ها مؤثر می‌باشند؛ از قبیل کالیبره بودن تجهیزات آزمایشگاه و حضور مسئول کنترل که با ابزار کالیبره و حضور متخصص مربوطه، تست‌های مختلفی در خصوص کفی، پشتی، دسته، پایه و چرخ‌ها انجام می‌شود.

رعایت همه این نکات، کار ساده‌ای نیست و همین است که ارزش آن را بیشتر ساخته و باعث تفاوت در محصولات و تولیدکنندگان مختلف با یکدیگر می‌شود.

موارد استفاده از صندلی انتظار

موارد استفاده از صندلی انتظار، زیاد است که در اینجا به شرح برخی از آن‌ها می‌پردازیم‌.

  • صندلی مهمان: این نوع صندلی که نام دیگر آن صندلی انتظار می‌باشد؛ گزینه مناسبی از انواع صندلی‌های انتظار است.
  • صندلی bariatric: نوع دیگری از صندلی انتظار دسته دار است که قابلیت حمل وزن ۲۵۰ پوند را دارد.
  • صندلی club: این نوع صندلی نیز مخصوص مهمان بوده؛ رویه آن کاملا با پارچه پوشیده شده و بسیار مجلل هستند؛ معمولا در لابی هتل ها و … از این نوع صندلی انتظار استفاده می‌شود.
  • صندلی راحتی: نوع دیگری از صندلی‌های انتظار بوده که مانند مبل‌های راحتی منزل هستند؛ این نوع صندلی قابلیت پوشش ۳ نفر را دارد.
  • صندلی انتظار فلزی: این نوع صندلی، مناسب مکان‌هایی مثل ادارات و بیمارستان‌ها می‌باشد.
  • نیمکت راحتی: شبیه صندلی راحتی بوده و می‌تواند چند نفر را روی خود جا دهد؛ آن‌ها برای فضاهایی که افراد مدت زمان کم‌تری منتظر می‌مانند استفاده می‌شوند؛ همچنین معمولا بدون دسته و پشتی می‌باشند؛
  • صندلی راحتی کوچک: مدل کوچکتری از مبل‌های راحتی است که معمولا می‌توانند دو نفر را پوشش دهند.
  • صندلی عثمانی: یک نیمکت تک نفره بوده که به عنوان مبل راحتی در نظر گرفته می‌شود؛ همچنین ظاهری شیک و مجلل دارند.
  • صندلی تاشو چرخ دار: دارای قابلیت تاشو و ۴ چرخ برای حرکت می‌باشد.
  • صندلی پشت سر هم: دارای تعداد دو صندلی یا بیشتر هستند که با پایه‌ها و دسته‌های مشترکی به یکدیگر متصل شده‌اند؛ همچنین معمول‌ترین و محبوب‌ترین نوع صندلی‌های انتظار بوده که در فضاهای شلوغ و پر رفت و آمد، استفاده بسیاری دارند.
  • صندلی Beam: تا حدودی مشابه صندلی‌های پشت سر هم است، با این تفاوت که صندلی‌های آن در امتداد طولی، به وسیله یک میله قطور و بلند به یکدیگر متصل شده‌اند.

اگر قصد خرید صندلی انتظار با کیفیت و قیمت مناسب را دارید؛ ما به شما در انتخاب بهترین صندلی متناسب با نیاز فضایی که در نظر دارید، کمک می‌کنیم.

تماس با ما