فروش صندلی تابوره آزمایشگاهی

صندلی تابوره آزمایشگاهی، نوعی صندلی تولید شده با اسفنج و روکش چرم بوده و این محصول در انواع مختلف و مدل های متفاوت تولید می شود. این محصول از پایه های فلزی محکمی تشکیل شده و به صورت اینترنتی نیز قابل فروش می باشد.

معمولا افرادی که در آزمایشگاه مشغول به کار هستند لازم است در برخی از مواقع موقعیت صندلی خود را تغییر دهند و ارتفاعش را کوچک تر و بزرگ تر نمایند به همین دلیل یکی از بهترین صندلی هایی که در این مکان قابل استفاده است صندلی تابوره آزمایشگاهی می باشد. این محصول به گونه این طراحی شده شده است که به راحتی می توان با استفاده از یک اهرم ارتفاع آن را به اندازه دلخواه تغییر داد و به راحتی از آن استفاده نمود. بهتر است بدانید این صندلی نه تنها در آزمایشگاه ها استفاده می شود بلکه در مکان های اداری مختلف نیز قابل استفاده است. در این مطلب قصد داریم اطلاعاتی در مورد صندلی تابوره، قیمت روز صندلی اداری در بازار و….در اختیار شما بگذاریم؛ پس در صورتی که از جمله خریداران عمده این محصول هستید برای کسب اطلاعات بیشتر و کامل تر با ما در ادامه مطلب همراه شوید. 

فروش صندلی تابوره آزمایشگاهی

صندلی تابوره آزمایشگاهی

صندلی تابوره آزمایشگاهی صندلی تابوره آزمایشگاهی، یک صندلی کاربردی و ضد تعریق بوده و این محصول بیش ترین استفاده را در آزمایشگاه ها به خود اختصاص می دهد. این محصول در انواع مختلف تولید شده و از بهترین آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. صندلی آزمایشگاهی فلزی
  2. صندلی آزمایشگاهی اپن زین اسبی
  3. صندلی تابوره پایه بلند
  4. صندلی تابوره رکابدار
  5. صندلی آزمایشگاهی جک دار
  6. صندلی تابوره گردان

یکی از مهم ترین و تجهیزاتی که در آزمایشگاه مورد نیاز است صندلی می باشد. همانطور که می دانید افرادی که در آزمایشگاه مشغول به کار هستند شغل حساسی دارند و هر گونه اشتباهی ممکن است جان خودشان و افراد دیگر را به خطر بیندازد به همین دلیل لازم است صندلی مناسب و راحت برای آن ها فراهم شود که به راحتی بتوانند کارشان را انجام دهند و به میزان دلخواهشان ارتفاع آن را تنظیبم نمایند. صندلی آزمایشگاهی که به صندلی تابوره نیز معروف است محصولی است که جهت اینکار ساخته شده می باشد.

این صندلی دارای طرح ها و انواع مختلفی می باشد که هر کدام از آن ها به منظور خاصی قابل استفاده است . برای مثال برخی از صندلی ها دارای قابلیت چرخش هستند و به راحتی قابل جابجایی می باشند اما برخی دیگر اینگونه نیستند و به صورت ثابت در یک مکان قرار می گیرند. متقاضیان خرید عمده این محصول لازم است در هنگام خرید ابتدا با ویژگی های بهترین و مرغوب ترین نوع آن آشنا شوند و سپس با آگاهی و اطلاعات کامل خریدشان را انجام دهند. لازم به ذکر است بدانید وجود چرخ در صندلی تابوره آزمایشگاهی دارای اهمیت ویژه ای است چون افرادی که در این مکان مشغول به کار هستند لازم است مدل برای برداشتن وسایل مختلف در گردش باشند که با استفاده از این صندلی به راحتی می توانند کارشان را انجام دهند و از نشتن های طولانی در یک مکان نیز خسته نمی شوند.

فروش صندلی تابوره

فروش صندلی تابوره صندلی تابوره، از جمله صندلی های چرخداری است که بدون تکیه گاه می باشد و این محصول بیش ترین استفاده را در آزمایشگاه دارد. البته گفته می شود که این نوع صندلی، بعد از هر عمل جراحی باید به صورت استریل شده باشد و در اتاق عمل نیز از آن استفاده می شود.
فروش صندلی تابوره، به سه روش انجام می شود که عبارت اند از:

  • فروش اینترنتی انواع صندلی تابوره
  • فروش حضوری صندلی تابوره از فروشگاه ها
  • فروش پستی صندلی و پرداخت هزینه بعد از تحویل

فروش صندلی تابوره توسط مراکز تولید کننده، عمده فروشی ها و نمایندگی های توزیع و پخش صندلی در حال انجام است. خریداران و متقاضیان خرید عمده به راحتی می توانند از طریق این مراکز با قیمت انواع مختلف آن آشنا شوند و خریدشان را از این طریق انجام دهند. بهتر است بدانید در صورتی که می خواهید این محصول را در تعداد بالا خریداری کنید می توانید از طریق مراکز تولیدی خریدتان را در تعداد بالا و قیمت مناسب خریداری کنید‌.

در صورتی که امکان خرید صندلی تابوره به صورت مستقیم برایتان امکان پذیر نبود برای خرید عمده این محصول می توانید در هر کجای کشور که زندگی می کنید با استفاده از فروشگاه های اینترنتی عرضه کننده صندلی انواع مختلف آن را به صورت عمده سفارش دهید و در زمانی کوتاه آن را دریافت نمایید. مراکز فروش مختلفی وجود دارد که برای فروش محصولاتشان علاوه بر اینکه آن ها را به صورت مستقیم عرضه می کنند با راه اندازی سایت، کانال های مختلف آن را از طریق غیر مستقیم نیز عرضه می کنند. خریداران به راحتی می توانند در هر کجای کشور که زندگی می کنند با استفاده از این روش خریدشان را به صورت عمده انجام دهند.

استفاده از این روش خرید بسیار راحت است و باعث صرفه جویی در وقت شما می شود همچنین از مزایای دیگری نیز برخوردار است که می توان به وجود تنوع در محصولات، استفاده از تخفیفات ویژه و… اشاره نمود.

انواع صندلی آزمایشگاهی

صندلی آزمایشگاهی در برندهای مختلف تولید می شود و این محصول از مواد اولیه مرغوب تولید شده است. در تولید این محصول از پلی آمید استفاده شده است و دارای عملکرد خاصی می باشد.
از انواع صندلی آزمایشگاهی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • صندلی تابوره آزمایشگاهی راد سیستم
  • صندلی تابوره تک صنعت
  • صندلی تابوره آزمایشگاهی برند لیو
  • صندلی آزمایشگاهی مارک نیلپر

انواع صندلی آزمایشگاهی با برندهای محبوب ایرانی را می توانید از سایت های معتبر ایرانی با قیمت بسیار مناسب خریداری کنید، فقط کافی است با مشاورین واحد فروش سایت های مربوطه در تماس باشید.

صندلی آزمایشگاهی دارای انواع مختلفی است که توسط شرکت های گوناگون در حال تولید می باشد. هر کدام از این شرکت ها از وسایل مخصوصی برای ساخت آن استفاده می کند و محصولاتی متفاوت را به بازار عرضه می نمایند‌‌. برخی از انواع صندلی های موجود در بازار شامل موارد زیر می شود:

  • صندلی چرخ دار؛ این صندلی همانطور که از اسم آن مشخص است دارای چرخ می باشد که باعث راحتی کار می شود. در هنگام خرید حتما به جنس چرخ ها توجه کنید و محصولی را که چرخ های آن از متریال با کیفیت و مرغوب ساخته شده است انتخاب کنید چون هر چقدر که جنس چرخ ها بهتر باشد دیرتر خراب می شود و جابجا شدن شما نیز راحت تر می شود. در هنگام خرید حتما به روان بودن چرخ ها توجه کنید.
  • صندلی جک دار؛  این صندلی همانطور که از اسم آن نیز مشخص است دارای اهرم و جکی است که به راحتی با بالا و پایین بردن آن می توان ارتفاع صندلی را تنظیم نمود .
  • آزمایشگاهی با روکش چرمی؛ این نوع محصول یکی از بهترین و مرغوب ترین صندلی های موجود در بازار هستند و به این دلیل که در ساخت آن ها از روکش های چرمی استفاده می شود از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و برای مدت های طولاتی قابل استفاده می باشد. قیمت این محصول  به دلیل استفاده از چرم کمی بیشتر از سایر محصولات دیگر است.
  • صندلی پشتی دار و دارای رویه چرمی؛ این محصول از مناسب ترین و با کیفیت ترین مواد اولیه ساخته شده است و دارای پشتی بسیار نرم و انعطاف پذیر است که از بروز آسیب به کمر شما جلوگیری می نمایند.
  • صندلی دارای روکش چرمی، پشتی و جک؛ یکی از بهترین و با کیفیت ترین صندلی های موجود در بازار است که دارای پنج ۵ چرخ می باشد که بسیار روان هستند و امکان جابجایی راحت را برای شما فراهم می کنند. علاوه بر موارد گفته شده این نوع صندلی دارای ضمانت نیز می باشد.
  • صندلی دارای قفل های پایه؛ اگر می خواهید صندلی رو طوری تنظیم کنید که در جای خود ثابت باشد و تکان نخورد داشتن قفل پایه لازم و ضروری است. شما می توانید با فشردن این دکمه از حرکت آن جلوگیری کنید.

خرید صندلی تابوره در تهران

خرید صندلی تابوره در تهران خرید تابوره تهران، طرفداران زیادی دارد. تابوره ها صندلی های چرخداری هستند که کاربردهای زیادی دارند. برای مثال جراحان، کمک جراحان، کارکنان آزمایشگاه ها و … این این صندلی ها استفاده می نماید. و البته افراد عادی هم از صندلی تابوره استفاده می کنند.
این صندلی ها در انواع رنگ ها و طرح های بسیار متنوع عرضه می شوند. حمل این صندلی ها بسیار آسان است. و فرد در هنگام نشستن روی این صندلی ها احساس راحتی زیادی می کند.
قیمت صندلی تابوره بستگی به جنس و کیفیت آن و همچنین زیبایی و راحتی آن دارد. برای مثال برخی از این صندلی ها از چرم مصنوعی تولید می شوند و اگر از چرم طبیعی در ساخت آن استفاده شود قیمت آن بالا تر خواهد رفت.

یکی از بزرگ ترین و مهم ترین مراکز تولید و فروش انواع صندلی تابوره در تهران است. در مراکز تولیدی این شهر انواع مختلف صندلی با کیفیت بسیار بالا تولید می شود و به صورت مستقیم و یا با استفاده از نمایندگی های مختلف در سراسر کشور توزیع و پخش می شود. خریداران می توانند به مراکز فروش این شهر مراجعه کنند و با مشورت با کارشناس فروشی که در این فروشگاه ها وجود دارد انواع مختلف این محصول را با قیمت ارزان و مناسب خریداری نمایند.

اگر در شهرستان های مختلفی به غیر از تهران زندگی می کنید که امکان مراجعه به این شهر برای خرید صندلی برایتان مقدور نبود باید بدانید که مراکز فروش این شهر تمام محصولاتشان را از طریق غیر مستقیم نیز به مشتریان عرضه می کنند. خریداران عمده صندلی می توانند در هر کجای کشور که زندگی می کنند با استفاده از این روش این محصول را بدون نیاز به رفت و آمد و با سرعت بسیار بالا سفارش دهند. استفاده از این روش با توجه به پیشرفت علم و تکنولوژی در میان افراد مختلف مخصوصا قشر جوان دارای طرفداران بی شماری است.

تولید کننده صندلی تابوره

خرید اینترنتی صندلی تابوره رونق زیادی یافته است، زیرا افراد می توانند به راحتی از بین هزاران مدل صندلی تابوره، مدل مورد نظر خودشان را انتخاب نمایند. و آن را درب منزل تحویل گیرند.
برخی از انواع صندلی تابوره مجهز به قفل پایه هستند که ویژگی بسیار خوبی به شمار می رود.
همچنین برخی از آنها قابلیت تنظیم پشتی یا ارتفاع را دارا می باشند که خریدار با توجه به نیاز خود اقدام به خرید آن ها می نماید.

صندلی تابوره به دلیل ویژگی های مثبت و مزایای مختلفی که دارد در مکان های مختلفی مانند آزمایشگاه، آرایشگاه و… قابل استفاده است و به دلیل وجود خریداران مختلف مراکز تولیدی بسیار این محصول را تولید می کنند و به مشتریان ارائه می دهند. از جمله مزایای این محصول می توان به استفاده از فوم سرد در هنگام ساخت، داشتن جک و قابلیت تنظیم ارتفاع، وجود جا پایی در صندلی برای راحتی، وجود تنوع در رنگ و… اشاره نمود.  مراکز تولید کننده در هنگام ساخت از بهترین و با کیفیت ترین متریال و مواد اولیه استفاده کرده و صندلی با کیفیت را روانه بازار می کنند.

اگر می خواهید این محصول را در تعداد بالا خریدای کنید می توانید به مراکز تولید کننده آن مراجعه کرده و با مشورت با کارشناس فروش این محصول را در تعداد بالا و قیمت مناسب خریداری نمایید. مراکز تولید کننده جهت سهولت خرید علاوه بر فروش مستقیم آن ها از طریق روش های غیر حضوری و غیر مستقیم نیز عرضه می کنند. خریداران به راحتی می توانند از طریق سایت اینترنتی این مراکز تولیدی محصولشان را در تعداد بالا سفارش دهند و دراسرع وقت آن را دریافت نمایند.

صندلی آزمایشگاهی

قیمت صندلی تابوره دندانپزشکی نیز بسته به کیفیت ساخت آن تغییر می کند. به طور معمول دندانپزشکان احتیاج به تنظیم ارتفاع صندلی خود دارند. بنابراین لازم است پیش از خرید به این نکته توجه داشته باشید.
همچنین شما می توانید تصمیم بگیرید صندلی مورد نظرتان پشتی داشته باشد یا بدون پشتی باشد. داشتن پشتی برای افرادی مهم است که می خواهند زمان زیادی را رو صندلی بگذرانند. پشتی امکان راحت بودن آن ها را فراهم می نماید. در ضمن داشتن یا نداشتن دسته نیز یکی از موردهایی هست که افراد با توجه به کاربرد مورد نظرشان باید به آن توجه نمایند. تا در نهایت بتوانند بهترین انتخاب و خرید را داشته باشند.

آزمایشگاه یکی از مهم ترین مکان هایی موجود در مراکز بهداشتی و درمانی است که پرسنل موجود در آن کارهای حساس و ویژه ای را انجام می دهند به همین دلیل لازم است تمام امکانات و تجهیزات مورد نیاز آن ها به بهترین شکل فراهم شود تا بتوانند بدون هیچ مشکلی کارهایشان را انجام دهند. یکی از این وسایل صندلی آزمایشگاهی است. این محصول به گونه ای طراحی شده است که به سادگی می توان از آن استفاده نمود و افرادی که از آن استفاده می کنند متناسب با اندازه قدشان ارتفاع آن را تنظیم نمایند.

این نوع صندلی به گونه ای طراحی شده که به صورت کامل ستون فقرات فرد را می پوشاند و از بروز آسیب در این ناحیه جلوگیری می کند همچنین دارای چرخ های متعددی است که به سادگی می‌توان با آن جابجا شد.

توضیح کلی در مورد صندلی اداری

یکی از وسایل ضروری و لازم که در اداره جات استفاده می شود صندلی می باشد. افرادی که در این مکان مشغول به کار هتند معمولا ساعات زیادی را بر روی صندلی می نشینند و از آن استفاده می کنند به همین دلیل اگر این محصول به خوبی انتخاب نشود ممکن است آسیب های جدی و جبران ناپذیری به بدن آن ها وارد شود. صندلی که برای این مکان خریداری می شود لازم است دارای ویژگی های زیر باشد:

  • به راحتی بتوان ارتفاع صندلی را تنظیم نمود؛ افرادی که در اداره جات مشغول به کار هستند قدهای متفاوتی دارند به همین دلیل در این مکان لازم است صندلی انتخاب شود که به راحتی بتوان ارتفاع آن را متناسب با قد تنظیم نماییم.
  • داشتن تکیه گاه مناسب؛ صندلی که در این مکان استفاده می شود لازم است تکیه گاهی که دارای پهنایی به اندازه ۳۰ تا ۴۰ سانتی متر است دارا باشد همچنین در صورتی که از صندلی هایی که تکیه گاه و نشیمن آن از یکدیگر جدا هستند استفاده می شود باید بتوان به راحتی زاویه ی تکیه گاه و ارتفاع را تنظیم نماییم. در حالت کلی لازم است تکیه گاه به گونه ای انتخاب شود که بتواند تمام ستون فقرات را پوششت دهد و از آسیب به این ناحیه از بدن جلوگیری نماید.
  • داشتن تشک مناسب که فرد می نشیند و به ان تکیه می دهد؛ صندلی که انتخاب می شود لازم است دارای تشک مناسب در ناحیه کمر و پشت آن باشد که بتواند به راحتی به آن تکیه کند و از نشتن بر روی آن به مدت طولانی خسته نشود. 
  • پوشش دادن تمام قسمت کمر؛ درون کمر هر فردی فرورفتگی ها و برآمدگی هایی وجود دارد که بهترین نوع صندلی محصولی است که تمام این فرورفتگی ها و برآمدگی ها را پوشش دهد چون در صورتی که صندلی این ویژگی را نداشته باشد در دراز مدت مخصوصا به قسمت پایینی ستون فقرات فرد آسیب جدی وارد می شود. 

مراحل تولید صندلی اداری

مراحل تولید صندلی اداریشرکت و کارخانجات زیادی در ایران وجود دارد که تولید صندلی اداری در ایران را انجام می دهند. این مراکز تولیدی در هنگام ساخت این محصول از مواد اولیه و دستگاه های به خصوصی استفاده می کنند. برای مثال اگر قصد تولید انواع صندلی های فلزی را داشته باشند لازم است متناسب با این صندلی مواد اولیه را فراهم نمایند. در حالت کلی می توان گفت مراحل تولید این محصول در کارخانه های مختلف عبارتند از:

  • ابتدا با مشورت با افرادی که در زمینه تولید صندلی اداری تجربه و اطلاعات کافی دارند طرح های مختلفی از این محصول را که می خواهند تولید کننده آماده می کنند.
  • بعد از آماده شدن طرح ها با توجه به آن ها وسایل و قطعاتی که برای درست کردن آن صندلی مورد نیاز است آماده می کنند.
  • در انتها با استفاده از دستگاه های مخصوص قطعات صندلی را به یکدیگر متصل کرده و آن را به مشتریان ارائه می دهند.

بهتر است بدانید مراحل تولید این محصول در کارخانه های مختلف متفاوت است و به روشی خاص انجام می شود. برای مثال کارخانه ای که برای تولید محصولاتش از روکش چرمی استفاده می کند مراحل ساختش با کارخانه های دیگر متفاوت است.

تماس با ما