خرید انواع صندلی تابوره آزمایشگاهی

مصرف کنندگان خرید صندلی تابوره آزمایشگاهی را به خاطر تنوع، دوام، مقاومت بالای آن تهیه می کنند که در آزمایشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرد و به خاطر دوام آن مدت زمان طولانی مورد استفاده قرار می گیرد و خراب نمی شود.

صندلی تابوره انواع مختلفی دارد که اصولا برای استفاده آزمایشگاه و پزشکی است که هر کدام با توجه به نوع طراحیشان کاربرد متفاوت دارند

صندلی تابوره آزمایشگاهی که بیشتر مورد استفاده است صندلی گردان و صندلی صفحه استیل است.

خرید انواع صندلی تابوره آزمایشگاهی

مشخصات فنی صندلی تابوره

مشخصات فنی صندلی تابوره صندلی تابوره به دو نوع پزشکی و آزمایشگاهی است که در حالت کلی بالشتک بسیار نرم دارند که به پایه صندلی وصل شدن و صندلی تابوره تخت دار که بالشتک ندارد در آزمایشگاه استفاده می‌شود . یکی دیگر از امکانات این صندلی این است که ارتفاع آن ها به میزان دلخواه قابل تغییر است.

ولی به طور جزئی به مشخصات فنی انواع صندلی تابوره بپردازیم به این صورت است که صندلی تابوره در انواع مختلف تولید می شود از جمله: صندلی صفحه استیل که این صندلی ها بدون چرخ هستند ولی به راحتی قابل حمل و نقل و جا به جایی هستند چون وزن سبکی دارند و پایه های برای قرار دادن پاها در نظر گرفته شده است.

صندلی تابوره گردان که روکش چرم و نرمی دارد و چرخ دار است که پایه های آن پنج عددی است و دارای جک است که ارتفاع را می توان تنظیم کرد.

صندلی تابوره زیمنسی این صندلی به خاطر داشتن روکش چرم مصنوعی روی آن ساییدگی ایجاد نمی شود و از تعریق جلوگیری می کند و امکان راحتی برای افراد فراهم می کند.

و جنس چرخ های صندلی تابوره زیمنسی و پایه اصلی صندلی پنج پر فلزی است که روی آن را هم با پلاستیک پوشانده اند و باعث ایجاد صدا در هنگام حرکت دادن آن نمی شود و پشتی صندلی تابوره به صورتی طراحی شده که مناسب ستون فقرات است.

صندلی تابوره زین اسبی دارای قابلیت تنظیم ارتفاع صندلی و چرخش، چرخ دار، پشته مناسب از ویژگی این صندلی است.

تولید کنندگان انواع صندلی تابوره آزمایشگاهی

تولید کنندگان انواع صندلی تابوره آزمایشگاهی صندلی وسیله ای است که در هر مکانی وجودش بسیار مهم است مانند؛ اداره ها، آزمایشگاه ها، مطب ها، آرایشگاها، منازل، که یکی از صندلی های پرکاربرد صندلی تابوره آزمایشگاهی است.

صندلی تابوره آزمایشگاه ها به دو صورت چرخ دار و بدون چرخ است که این صندلی ها فقط جای نشستن دارند ولی تولید‌ کنندگان برای ایجاد تنوع و راحتی مردم و کادر پزشکی به آن پشتی، دسته، رکاب هایی برای گزاشتن پا، چرخ هایی برای حرکت راحت به آن اضافه کردند.

هدف اصلی تولید کنندگان از صندلی تابوره استفاده در آزمایشگاه ها و مطب ها بود ولی به دلیل امکانات و راحتی که این صندلی ها دارند در آرایشگاه ها، رستوران ها، هتل ها، مهندسین معماری از مورد استفادا قرار‌گرفت.

انتخاب صندلی تابوره بسیار مهم است چون پزشکان مدت زمان طولانی روی آن می نشینند و چون صندلی ساده روی بدن و ستون فقرات تاثیر منفی میگزارد ولی تولیدکنندگان صندلی تابوره را طبق استاندارد ساخته اند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما