تولید عمده صندلی محصلی

از امکاناتی که مدارس همواره باید برای بهبود آن تلاش کنند تأمین صندلی با کیفیت و راحتی مناسب می باشد.
از طرفی حضور طولانی مدت دانش آموزان در مدارس و کلاس درس این امر را ضرورت می دهد که مدارس به دنبال تأمین صندلی محصلی با راحتی و کیفیت مناسب باشند.
دانش آموزان در طول ساعت هایی که در کلاس درس حضور دارند و فعالیت‎های متفاوتی از جمله، نوشتن، خواندن، گوش دادن و انجام دادن فعالیت‎های گروهی را انجام می دهند، بنابراین لازم است در هر کدام از این وضعیت ها، ارگونومی درستی را حفظ کنند، از این رو لازم است میز و صندلی ها ویژگی هایی با قابلیت تغییر وضعیت نشستن را داشته باشند.

صندلی محصلی

از ویژگی های صندلی محصلی رعایت ارتفاع، ابعاد و قابلیت ارتجاعی محل نوشتن صندلی می باشد. تحقیقات نشان داده بهترین ارتفاع برای صندلی های محصلی باید به گونه ای باشد که هنگام نشستن کف پاها روی زمین قرار گیرند.
از ویژگی های دیگر صندلی های محصلی می توان به مواردی از جمله اینکه، زاویه‎‌ی کفی صندلی قابل تغییر باشد، برای رفع خستگی پا جای پا در ارتفاع مناسبی از زمین قرار گیرد و جنس کفی و پشتی صندلی از اشاره کرد.
رعایت پارامترهای ساخت یک صندلی آموزشی استاندارد به دانش آموزان این امکان را می‌دهد که در وضعیت صحیح نشسته و نحوه‎ی درست نشستن دانش آموزان را بهبود بخشد؛ بنابراین برای طراحی استاندارد این صندلی ها باید پارامترهایی را مد نظر قرار داد. تولید عمده صندلی محصلی بر اساس اندازه، رنگ بندی، طراحی و نوع پوشش با نازل ترین قیمت از سوی شرکت های تولید به بازار عرضه می شود.
صندلی محصلی

تولید عمده صندلی محصلی

صندلی های محصلی در مدارس و مراکز آموزشی بیش تر به صورت تکی و از جنس ام دی اف طراحی می شوند و شاید برای شما سوال باشد آیا طرح های صندلی های محصلی فقط به همین جا ختم می شود. امروزه تولید عمده صندلی محصلی در کشور با رعایت استانداردهای لازم و با بهره گیری از مواد با کیفیت بالا توسط شرکت های تولید کننده تحویل داده می شود.
تولید عمده صندلی محصلی

صندلی های محصلی بر اساس اندازه

  1. تکی
  2. دوتایی
  3. سه تایی

صندلی های محصلی بر اساس نوع پوشش و طراحی

  1. فایبرگلاس
  2. پلاستیکی
  3. ام دی اف
  4. چرمی
  5. پروفیلی
  6. لوله ای
  7. مدل صاف
  8. قابل تنظیم
  9. دسته دار
تماس با ما