صادرات صندلی چرخدار، صندلی گردان

صادرات صندلی چرخدار، صندلی گردان مدتی است که بسیار فعال شده و به کشورهای اطراف همانند عراق، روسیه، ترکیه افغانستان، ارمنستان صادرات انجام می‌دهد و با استقبال خوبی از طرف مصرف کنندگان خارجی مواجه شده است و از طریق صادرات صندلی ارز آوری خوبی برای کشور داشته است. تمامی این صندلی ها از بهترین مواد اولیه تولید شده اند و طراحی آنها بسیار زیبا است و تمام نکات استاندارد یک صندلی چرخدار، صندلی گردان خوب را دارا هستند.

صادرات صندلی چرخدار، صندلی گردان

عوامل موثر بر کیفیت انواع صندلی چرخدار

عوامل موثر بر کیفیت انواع صندلی چرخدار عوامل موثر بر کیفیت انواع صندلی چرخدار شامل پشتی مناسب، نشیمنگاه استاندارد، چرخ های روان جهت جابجایی سریع و راحت، دسته های مناسب، کلاف مقاوم، روکش مناسب است که اگر هر کدام از این گزینه ها در صندلی چرخدار، صندلی گردان به خوبی رعایت نشود بعد از گذشت زمان فرد استفاده کننده را دچار مشکلات عضلانی و ستون فقرات می‌کند.

این نوع صندلی‌ها برای بسیاری از مکان ها مانند ادارات، پشت میز دخل فروشگاههای بزرگ، کافی نتها و… که باید مدت زمان زیادی را روی صندلی بنشینند مناسب است و حتما باید طراحی درستی داشته باشد تا احساس خستگی در فرد ایجاد نکند. هنگام خرید اولین چیزی که از یک صندلی خوب انتظار می‌رود داشتن ظاهر مناسب، روکش مقاوم و رنگ زیبای کار است.

بهترین روکش ها، روکش های چرمی هستند که مقاومت بالایی دارند و در استفاده بلند مدت پوسته پوسته نمی شوند و ظاهر خود را حفظ می‌کنند البته روکش های پارچه ای هم از کیفیت خوبی برخوردار هستند. گودی کمر بانوان و آقایان با هم متفاوت است لذا با توجه به جنسیت قسمت برآمدگی کمر بر روی پشتی صندلی متفاوت است که باید هنگام خرید به آن توجه کرد.

نشیمنگاه صندلی باید دارای ابعادی باشد که فرد هنگام نشستن و برخواستن دچار مشکل نشود و کمر در راستای مناسب قرار گیرد از عوامل موثر دیگر در صندلی چرخدار ایجاد زاویه ۹۰ بین کف پا و زانو است تا به ماهیچه پشت پا فشار مضاعف وارد نشود و اگر این زاویه درست رعایت نشود فشار زیادی بر روی زانو و پشت پا تحمیل می‌شود که در دراز مدت باعث ایجاد بیماری در فرد می‌شود.

وجود دسته ها در کناره های صندلی باعث می‌شود که بدن در حالت استاندارد قرار گیرد و باید به گونه ای جایگزین شود که وقتی آرنج روی آن قرار می‌گیرد شانه ها بر روی یک خط قرار گیرند و بالا و پایین نیفتند. فلز به کاربرده در کلاف این صندلی باید از جنس عالی باشند تا تحمل وزن و فشار بالا را داشته باشد و چرخ ها هم قادر به حرکت در تمام زوایا به راحتی حرکت کند.

فروشنده صندلی چرخدار، صندلی گردان

فروشنده صندلی چرخدار، صندلی گردان فروشنده صندلی چرخدار، صندلی گردان با راهنمایی شما در خرید کمکتان می‌کند تا مناسب با اندام و سایز خود و مکانی که قرار است از آن استفاده کنید بهترین انتخاب را داشته باشید. فروشنده صندلی وظیفه‌ دارد تا تمام اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهد تا شما آگاهانه و با توجه به بوجه خود خرید انجام دهید. البته اگر قصد خرید تعداد بالا دارید می‌توانید به صورت عمده خرید کنید تا از تخفیفات در نظر گرفته شده بهره‌مند شوید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما