توزیع انواع صندلی مطالعه استاندارد

همه افراد به دنبال داشتن یک صندلی خوب و با ویژگی های استاندارد هستند اما شاید ویژگی های صندلی مطالعه استاندارد را ندانیم طبیعتا یک صندلی استاندارد و خوب ویژگی های خاص خود را دارد که هز صندلی از استاندارد های خاص خود پیروی میکند در ادامه برخی از این ویژگی ها را ذکر می کنیم.

توزیع انواع صندلی مطالعه استاندارد

ابعاد مختلف صندلی مطالعه چوبی

ابعاد مختلف صندلی مطالعه چوبی اگر در هنگام مطالعه یا نشستن روی صندلی دچار خستگی زود رس کمر و گردن درد شدید بیشترین احتمال ممکن از علت این مشکلات می تواند انتخاب نا مناسب صندلی شما باشد متاسفانه از مواردی که در کشور ما رعایت نمی شود انتخاب میز و صندلی با ابعاد متناسب است حال به بررسی چند نکته برای انتخاب درست ابعاد صندلی می پردازیم.

ارتفاع و ابعاد صندلی به فاکتور های مختلفی از جمله سن و قد شما بستگی دارد که در اینجا برای ارتفاع از اینچ استفاده کرده ایم

حال با توجه به علم ارگونومی که برای طراحی ابزار و وسایل مورد نیاز به کار می رود مختصات زیر را برای انتخاب یک صندلی مناسب (قد متوسط 170 تا 180 سانتی متر ) برای شما عزیزان ذکر می کنیم.

  • صندلی باید حداقل یک سوم شخص ارتفاع داشته باشد یعنی 50 الی 60 متر برای افراد بزرگسال
  • نشیمنگاه صندلی باید 10 الی 15 درجه شیب رو به جلو داشته باشد
  • در زیر پاها باید یک سطح شیب دار به سمت پایین داشته باشد تا وزن ساق پا و ران ها به طور عمود روی کف پا وارد نشود و از فشار روی بافت های نرم ران کاسته شود
  • بهترین زاویه ها هنگام نشستن عبارتند از : زاویه استخوان ران با تنه 160 درجه دور شدن ران ها 30 درجه رعایت این موارد باعث می شود تا کمر فقط ده درجه خم شود و به سلامتی شما آسیب زیادی وارد نشود.

معمولا صندلی های مناسب مطالعه برای نشستن های طولانی مدت استفاده می شود به همین دلیل باید صندلی راحتی استاندارد انتخاب کنید

فروش عمده صندلی مطالعه در کشور

فروش عمده صندلی مطالعه در کشور توزیع صندلی مطالعه به صورت عمده را به مجموعه ی ما بسپارید . این مجموعه با هدف افزایش کمیت و کیفیت کالا جهت رضایت حداکثری مشتری و کسب تجربه خوب از خرید کار خود را آغاز کرده شما می توانید سفارش های خود را از طریق همین وبسایت با همکاران ما در میان بگذارید ما با تجربه ی بالا در فروش صندلی مطالعه ی با کیفیت در خدمت شما عزیزان هستیم.

با توجه به ذکر نکات بالا انتخاب یک صندلی مناسب برای مکتمی خاص می تواند چالش بر انگیز باشد صندلی استاندارد به تنهایی می تواند خواسته های شما را تامین کند و به سلامتی تان کمک کرده باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما